استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام بیان داشت : تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی و مذهبی استان بازدید کردند و با نظارت مستمر تلاش کردیم که سفری ایمن را برای مسافران مهیا کنیم که در این راستا از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، شورای راهبری تصادفات و پلیس راهور و دستگاه‌های مرتبط که در این ایام نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ 27 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : از ابتدای فعالیت ستاد سفرهای نوروزی تاکنون یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۸۳۱ تردد در ایلام به ثبت رسید که میزان ترددها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافته است.

وی گفت : آمار تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد کاهش یافته است که امیدواریم نظارت‌ها با همین شیوه استمرار داشته باشد.

بهرام نیا ادامه داد : وزیر کشور تعداد ۲۶ کامیون ویژه حمل زباله برای شهرداری‌های استان، یک خودرو هیدرولیکی برای شهرداری ایلام، چهار تانکر آبرسانی برای چهار شهرستان مهران، آبدانان، چوار و هلیلان تهیه شد که جمعاً برای این خرید این کامیون‌ها و تانکرها ۱۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی مطرح کرد : دستگاه قضا از رتبه ۲۳ به رتبه ۸ کشور رسید و این نشانگر تلاش و کوشش هم جانبه همه مجموعه دستگاه قضا در استان است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار