مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار داشت : میزان تعهد اشتغال استان ایلام در سال ۱۴۰۲ در سامانه ملی رصد ۸ هزار و ۸۵۹ تعهد ایجاد اشتغال است.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 27 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین الیاسی گفت : در سال جاری با حمایت استاندار ایلام حتما هدفگذاری میزان ایجاد اشتغال در استان بیش از تعهد ایجاد شده خواهد بود و تلاش خواهد شد که این میزان در استان افزایش یابد.

وی افزود : ۷۱۵ تعهد اشتغال مربوط به نوار مرزی در استان است که دستگاه های اجرایی مربوطه لازم است اهتمام جدی در زمینه جذب اعتبارات در این خصوص داشته باشند.

الیاسی ادامه داد : سهم استان ایلام از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۷۴۴ میلیارد تومان بوده است که از این میزان ۸۲۵ میلیارد تومان جذب و به بدنه سرمایه گذاری و اشتغال استان تزریق شده است.

وی مطرح کرد : عملکرد اشتغال دستگاه های اجرایی استان به سه روش تلفنی، پیامکی و حضوری مورد رصد، پایش و صحت سنجی قرار گرفته است.

الیاسی  با اشاره به اینکه درصد اشتغال تائید شده بر اساس این سه روش، ۸۰.۹ درصد بوده است،  مطرح کرد : این میزان اشتغال ماحصل دو حوزه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بوده است و در سال گذشته ۹ هزار بیمه شده به تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی استان افزوده شده و بخش بزرگی از اشتغال ایجاد شده در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی در شهرستان های مهران، دهلران و چوار و با فعال کردن واحدهای راکد و نیمه تعطیل بوده است./ع

یشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار