معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه استان در بحث مرگ و میر ناشی از تصادفات ۶۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته ایم بیانگر اثربخش بودن اقدامات و برنامه‌های پیش بینی شده است که این روند باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 25 March 2023

جلسه شورای هماهنگی ترافیک به ریاست معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری ایلام در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری در این نشست، اظهار کرد: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود.

وی یادآور شد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک استان و شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور مسیرهای مواصلاتی استان و شهری دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به دستورالعمل های وزارت کشور در خصوص شورای ترافیک و تکالیف آن اشاره کرد و گفت: فرمانداران و مسئولان ذیربط باید گام به گام برای کاهش تلفات ۵۰‌ درصدی نسبت به سال گذشته عمل نمایند.

هژبری افزود: ایلام جزو استان‌های برتر از لحاظ گردشگری و توریستی است و اگر نگاه مثبتی را در این زمینه داشته باشیم می‌توان شاهد رونق گردشگری و اشتغال در استان بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی برای ارایه خدمات مناسب به مسافران، ابزار کرد: دستگاه های ذی‌ربط ضمن رفع مشکلات و نیازمندیها، تدابیر لازم را در زمینه استقبال مناسب و خدمات سفر به گردشگران در استان فراهم گردد.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان موظفند که تمام امکانات و ظرفیت های خود را به کار گیرند تا شاهد کاهش حداکثری حوادث و تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن در ایام نوروز در استان باشیم.

هژبری با بیان اینکه استان در بحث مرگ و میر ناشی از تصادفات ۶۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته ایم بیانگر اثربخش بودن اقدامات و برنامه‌های پیش بینی شده است که این روند باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ابراز کرد: قطعا برای هموطنانی که قصد دارند در ایام نوروز به این استان سفر می کنند بسیار مهم است که یک سفر خوب و توام با آرامش، امنیت و آسایش را تجربه کنند که باید اسباب و شرایط تحقق آنرا فراهم کنیم./م

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار