مدیرکل میراث فرهنگی ایلام؛
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: ۶۹ هزار و ۷۷۱ اسکان در اقامتگاه های استان از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا اول فروردین ماه امسال ثبت شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ 23 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد شریفی  اظهار داشت: این مدت سهم اسکان در اقامتگاه های رسمی تحت نظارت ستاد خدمات سفرهای نوروزی ۴۲ هزار و ۴۶۱ مورد و ۲۷ هزار و ۳۱۰ مورد هم اسکان در سایر اقامتگاه ها است.

وی افزود: از تعداد اسکان در اقامتگاه های رسمی استان ایلام تعداد ۸۵ نفر معادل ۱۴/. درصد در اقامتگاه های سنتی و یک هزار و ۹۲۸ نفر معادل ۳.۳۳ درصد در مجتمع های گردشگری اسکان داشته اند.

شریفی یادآور شد: همچنین سهم خانه های بومگردی چهار هزار و ۶۰۵ نفر معادل ۷.۷۱ درصد و در خانه های مسافر هم ۲۲ هزار و ۷۳۷ اسکان معادل ۳۸.۰۶ درصد بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام ادامه داد: مدت یاد شده تعداد ۲۴۵ هزار و ۹۷۸ مورد بازدید از جاذبه های گردشگری و یک هزار و ۶۶۵ استان ایلام بازدید کرده اند.

وی توضیح داد: ۴۰ هزار و ۴۹۲ مورد بازدید از اماکن تاریخی، ۹ هزار ۷۹۱ اماکن تفریحی، ۱۳ هزار و ۱۴ مورد بازدید از جاذبه های دست ساز، ۹۰ هزار و ۱۵۷ مورد بازدید از اماکن طبیعی، ۲ هزار و ۵۵۰ مورد بازدید از اماکن فرهنگی و ۸۸ هزار و ۳۰۹ مورد حضور در مراکز مذهبی در استان ثبت شده است./م

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار