امام جمعه ایلام در دیدار نوروزی با خانواده ایثارگران :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نخستین روز از سال ۱۴۰۲ با خانواده تعدادی از شهدا ، جانبازان و آزادگان ایلامی دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ 21 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه با حاج مظفر ناصری از آزادگان سرافراز ، خانواده شهید عبداله پیری و جانباز علی اکبر اسدی دیدار کرد.

وی با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: زندگی چنین مجاهدانی برای ما الگو و فراز و نشیب که در طول اسارت داشته‌اند، برای همه ما درس است.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: صبوری آزادگان الگویی برای همه ما به ویژه مسولان باشد که در راه خدمت به مردم با صبوری و سعه صدر گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد: در اولین دیدار و سرکشی در سال جدید با جانباز ۵۰ درصد و از آزادگان دوران دفاع مقدس دیدار می شود.

مظفر ناصری در سال ۵۹ به اسارت رژیم بعث درآمدند و بعد از ۱۰ سال در سال ۶۹ به آغوش وطن بازگشتند.

در این دیدار سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام نیز حضور داشتند.

دیدار با خانواده شهید عبدالله پیری و جانباز ۷۰ درصد علی اکبر پیری از دیگر برنامه دیدار نوروزی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام است./م

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار