مدیرکل صمت استان ایلام؛
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت(صمت) ایلام گفت: ارزش پرونده های تخلف صنفی در این استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ 20 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمدرحیمی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۸۶ هزار بازرسی از سطح واحدهای صنفی فعال در شهرستان های مختلف استان انجام گرفته است.

وی افزود: ۲ هزار و ۴۸۰ پرونده طی مدت یاد شده با همکاری سایر ارگان های نظارتی در سطح بازار استان تشکیل شده که ارزش آنها افزون بر ۱۰۹ میلیارد تومان است.

مدیرکل صمت ایلام یادآور شد: بازرسان این سازمان با همکاری سایر نهادهای نظارتی همچون تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و بسیج اصناف تلاش کرده اند بطور مستمر بر عرضه کالاها و خدمات در سطح بازار نظارت داشته تا از گرانفروشی و اجحاف در حق مصرف کنندگان جلوگیری کنند.

محمدرحیمی با اشاره به اینکه امسال طرح ویژه نوروزی با طرح ماه مبارک رمضان همزمان شده است، تاکید کرد: این طرح از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی نظارت بر عرضه شیرینی جات در آستانه سال نو و همچنین طی روزهای آینده کنترل قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان را از اولویت های این سازمان برشمرد و اضافه کرد: کشیک های بازرسان صمت برای ایام پس از تحویل سال نیز تدوین شده تا نظارت ها بویژه در شهرستان های مسافرپذیر عملیاتی شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به استقبال مردم از عرضه گوشت منجمد که با قیمت پایین تری در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، گفت: مراکز عرضه این کالا بویژه در شهرستان ها باید مشخص و افزایش یابد تا مردم برای تامین آن با مشکل و ازدحام روبرو نشوند.

محمدرحیمی همچنین به عملکرد این سازمان در حوزه قاچاق کالا پرداخت و افزود: امسال ۱۵۹ پرونده در این زمینه تشکیل شد که بر اساس ارزیابی ها ایلام جزو ۱۰ استان برتر قرار گرفته است./م

 

 

 

 

برچسب ها: صمت ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار