سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان:
سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و گردشگران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ 19 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدباقر شریفی در جلسه شورای اداری این شهرستان، افزود: تمام دستگاه‌های خدمات رسان برای خدمات رسانی به مهمانان نوروزی آمادگی لازم داشته باشند و در این زمینه هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست.

سرپرست فرمانداری سیروان با اشاره به اینکه این دیار آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است، اظهار داشت: این منطقه به دلیل داشتن مناطق بکر گردشگری هر ساله تعداد زیادی از گردشگران، مسافران نوروزی و غیره را به سوی خود فرا می‌خواند.

شریفی به همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای آمادگی و پذیرایی از مهمانان نوروزی تاکید کرد و افزود: توجه ویژه به تنظیف عمومی و آماده سازی شهر لومار و روستاهای مورد هدف گردشگری توسط شهرداری و دهیاران ضرورت دارد.

وی به تأمین و نظارت بر قیمت‌های کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مسافران، گردشگران و شهروندان تأکید کرد و اظهار داشت: می‌بایست به منظور کنترل قیمت‌ها؛ نظارت و بازرسی‌های به موقع از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت پذیرد و این موضوع باید به نحو مطلوب مدیریت شود.

شریفی تصریح کرد: انتظار می‌رود که دستگاه‌های ذیربط ضمن خدمات دهی مناسب به مسافران نوروزی، مناطق هدف گردشگری را به مسافران نوروزی معرفی کنند تا باعث ایجاد اشتغالزایی برای جوانان منطقه شود.

وی اظهار داشت: همگی در کنار همدیگر در جهت خدمت گذاری به مردم نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم چرا که دولت سیزدهم دولت مردمی است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار