مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تردد خودرویی در جاده های دسترسی این استان از ۲۰ اسفند تاکنون به نسبت دوره مشابه پارسال ۴۳ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 18 March 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: عملیات خط کشی ، لکه گیری ، شانه سازی و نصب نیوجرسی در مسیرهای مختلف انجام گرفته تا حداکثر ایمنی را در جاده های دسترسی استان داشته باشیم.

وی افزود: آشکارسازی نقاط حساس و نصب تابلوهای هشداردهنده در مناطقی که شاهد حوادث رانندگی در سال های گذشته بوده تیم در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به برگزاری ۱۶ جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان طی سال جاری یادآور شد: ۹۹ درصد مصوبات این کمیسیون عملیاتی شده و تنها ۲ مورد در شهرستان بدره بدلیل بارندگی انجام نگرفته که نسبت به رفع نها نیز در حال اقدام هستیم.

چشمه خاور از بازگشایی اضطراری تونل های اربعین در مسیر ایلام به مهران برای ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و تاکید کرد: این محدوده برای کاهش بار و جلوگیری از بروز گره ترافیکی با نصب علائم و نیوجرسی ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای تامین اتوبوس در ایام تعطیلات به منظور جابجایی مسافران صورت گرفته است، اضافه کرد: ۲۲۰ اتوبوس از پایانه شهید سلیمانی مهران و ۱۰ دستگاه نیز از شهر ایلام برای انتقال مسافران از تهران ، قم ، اصفهان ، شیراز و سایر شهرها اعزام شده و خوشبختانه هم اکنون کمبودی از این نظر نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: ۲ ایستگاه خدماتی در سه راهی کارزان و پایانه شهید سلیمانی مهران برای پذیرایی و استراحت مسافران جانمایی شده تا مسافران با فراغ بال بهتری به مسیرهای خود عزیمت کنند.

چشمه خاور گفت: ۲۸ دستگاه گشت راهداری تا پایان تعطیلات نوروزی برای خدمات رسانی به مسافران بویژه در خصوص حوادث ناشی از بارندگی و سیل در جاده های دسترسی استان حضور خواهند داشت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار