مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ایلام؛
مدیرکل و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، به همراه فرماندار، بخشدار و فرمانده سپاه شهرستان ایوان از منزل محرومان روستاهای این منطقه بازدید و قول مساعد جهت رفع مشکلات زندگی آنها داده شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 18 March 2023

ستاد اجرایی در راستای رفع مشکلات زندگی و معیشتی مردم با تمام توان پای کار استبه گزارش تابناک ایلام ؛ محمد زارع ، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، در حین این بازدید، اظهار کرد: هدف اصلی ستاد اجرایی محرومیت زدایی بوده و در راستای رفع مشکلات زندگی و معیشتی مردم با تمام توان پای کار است و بی منت در سطح استان در حال انجام وظیفه است.

وی، با بیان اینکه هرکجا محرومی باشد قطعا به سراغ آن خواهیم رفت و نسبت به رفع مشکل آنها اقوام خواهیم کرد، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه معیشت نیازمندان اولویت ستاد اجرایی در استان است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، خاطرنشان کرد: ستاد فرمان امام(ره) در تلاش است تا با فعالیت‌های اجتماعی سرمایه اجتماعی نظام را افزایش دهد.

وی، با اشاره به اینکه در ستاد اجرایی ۲ وظیفه اصلی برای خود متصور میدانیم که یک وظیفه کمک به نظام در حل چالش‌های کشور است، تصریح کرد:وظیفه دیگر کمک به محرومیت‌زدایی است؛ لذا موضوع توانمندسازی و اشتغال محرومان در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار