رییس پلیس راه ایلام خبر داد؛
رییس پلیس راه ایلام گفت: ۵۰ تیم گشتی پلیس راه همزمان با ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ بر تردد خودروها در جاده‌های دسترسی استان نظارت می کنند.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ 18 March 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی  اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راهور همزمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی افزود: پلیس راهور استان جغرافیای شهرستان‌های مختلف، زمان شکل گیری و علت تصادفات در سال ۱۴۰۱ را بطور دقیق مورد پایش قرار داده تا با بررسی دقیق آنها بتوانیم شاهد کاهش حوادث جاده ای در تعطیلات امسال باشیم.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: جاده حمیل - سرابله - ایلام ، ایلام به مهران و ایلام به بدره از حادثه خیزترین مسیرهای ارتباطی استان هستند که تلاش می شود با تمرکز بر این نقاط امسال میزان تصادفات احتمالی کاهش یابد.

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۰ نفر از هموطنانمان در جاده های دسترسی استان جان خود را به علت حوادث رانندگی از دست دادند، تاکید کرد: امیدواریم با هماهنگی سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان امسال هیچ سانحه رانندگی منجر به فوت در استان روی ندهد.

وی اضافه کرد: ۵۰ تیم پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در جاده های دسترسی استان به صورت شبانه روز وضعیت تردد خودروها را رصد و با هرگونه تخلفات حادثه ساز بطور جدی برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس راهور ایلام تاکید کرد: پیش بینی ها از افزایش معنادار سفرهای نوروزی در تعطیلات امسال حکایت دارد ، بطوریکه از ۲۴ اسفند تاکنون حجم ورود مسافران به استان در برخی روزها تا ۴۳ درصد نیز به نسبت پارسال افزایش یافته است.

سرهنگ کهزادی اظهار داشت: از ۲۴ اسفند تاکنون هیچ سانحه منجر به فوتی در جاده های دسترسی استان گزارش نشده است و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته و ایلام جزو استان های برتر کشور در این خصوص باشد.

وی خواستار آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز بویژه در محدوده جابر شهرستان بدره شد و گفت: علاِم هشداردهنده در محدوده حمیل نیز نصب شده است.

رییس پلیس راه ایلام یکی از مشکلات موجود در استان را استفاده از اتوبوس های خط واحد برای جابجایی کاروان های راهیان نور و اردوهای دانش آموزی عنوان کرد و یادآور شد: این اتوبوس ها از ایمنی لازم برخوردار نیستند و تردد آنها در جاده های بین شهری ممنوع است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار