امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت :حرکت های جدیدی که کشورمان برای ارتباط با کشورهای مختلف جهان آغاز کرده نویدبخش توسعه مناسبات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی است.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ 17 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار  بیان داشت :  آمریکایی ها ده ها سال در منطقه نقش آفرینی کرده و در سایه سیاست های استکباری آنها ملت های مظلوم خاورمیانه تحت ستم حکام دست نشانده آنها بودند.

وی گفت :  امروز ولی در سایه سیاست های هوشمندانه نظام ارتباط با همسایگان توسعه یافته و بدون شک این رویکرد به انزوای هرچه بیشتر آمریکایی ها می انجامد.

امام جمعه ایلام با اشاره به توافق ایران و عربستان برای از سرگیری مناسبات افزود : این توافق پیام ارزشمندی برای ملت های منطقه دارد تا در سایه همکاری های کشورهای دوست هرچه بیشتر دست تجاوزکار دنیای استکبار از منطقه خارج شود.

وی  همچنین عفو فریب خوردگان اغتشاشات اخیر توسط رهبر معظم انقلاب را دارای پیام اقتدار و صلابت نظام اسلامی توصیف کرد و بیان داشت : عفو پدرانه و حکیمانه رهبری نشان داد این تهدیدات نمی تواند کوچکترین خللی در حرکت ملت ایران داشته باشد و مسوولان به پشتوانه حمایت مردم روز به روز در حال گره گشایی از مشکلات جامعه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار