امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : دشمن با برنامه ریزی گسترده در راستای ضربه زدن به حجاب و عفاف جامعه ما فعالیت می کند که در این راستا دستورالعمل های ابلاغی در حوزه حجاب و عفاف در مراکز دولتی و اماکن عمومی و با نظارت ستاد امر به معروف و نهی از منکر به درستی اجرا شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 16 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بیان داشت :  در یک محیط اجتماعی سالم و معنوی، روزه خواری در ملاء عام حتی برای افراد بیمار یا دارای عذر شرعی ممنوع است و باید در ماه مبارک رمضان موضوع حجاب و عفاف و عدم روزه خواری در ملاء عام مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت : مشکل جوامعی غربی ناشی از فراموشی و بی توجهی به بُعد معنوی زندگی بشری و عدم ارتباط گیری با خداوند و انسان غربی به واقع دچار بن بست در زندگی انسانی و اجتماعی شده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد : عفو رهبری برای اغتشاشگران قدرت و رافت نظام اسلامی را به دنیا نشان داد و اینکه این افراد برای انقلاب ما تهدید نیستند و با عدم انفعال در این گونه شرایط باید در عرصه های مختلف از جمله حجاب و عفاف کار کرد.

وی ادامه داد : باید زمینه تولید و عرضه پوشاک اسلامی از جمله چادر با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار اقشار مختلف قرار گیرد و در این راستا باید دستگاه های متولی وارد میدان شوند و در این زمینه سرمایه گذاری و مدیریت لازم انجام شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار