مدیریت شعب بانک تجارت ایلام؛
مدیریت شعب بانک تجارت ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۲۷ وام فرزند آوری توسط این شعب پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ 15 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین اروانه  اظهار داشت: مدیریت شعب بانک تجارت ایلام در سال جاری اقدامات موثری در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و… جهت خدمت رسانی به مردم انجام داده و در این راستا جزو بانک های پیشرو و پیشتاز استان بشمار می رود.

وی افزود: احداث یک باب مدرسه در روستای محروم پشته ماژین و احداث دو خانه بهداشت در روستاهای چشمه کبود و پاریاب ملکشاهی از مهمترین برنامه های این شعب در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی است.

مدیریت شعب بانک تجارت ایلام ادامه داد: همچنین با هماهنگی نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و سازمان زندان های استان بیش از ۵ هزار بسته آموزشی و نوشت افزار بین دانش آموزان بی سرپرست و بد سرپرست مناطق محروم ایلام توزیع شده است.

اروانه از دیگر خدمات این شعب در ایام اربعین را برپایی موکب، تهیه و توزیع غذای گرم و آب معدنی و سایر اقلام خوراکی و ضروری سفر اربعین مانند چفیه و کلاه و کوله و .. عنوان کرد.

پرداخت یک هزار و ۴۲۷ وام فرزند آوری توسط شعب بانک تجارت ایلام

وی یادآور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۴۲۷ وام فرزند آوری توسط شعب بانک تجارت ایلام به متقاضیان سطح استان پرداخت شده است.

مدیریت شعب بانک تجارت ایلام افزود: همچنین در این بازده زمانی، یک هزار و ۴۶ فقره وام ازدواجی، ۶٧٢ فقره وام به اقشار آسیب پذیر و ٧ فقره وام نیز به زندانیان نیازمند پرداخت شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار