فرمانده انتظامی ایلام خبر داد؛
فرمانده انتظامی ایلام از اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده های استان با استقرار ۵۰ واحد گشت پلیس راه و ۲۰ واحد گشت تلفیقی با دیگر ارگان های خدمات رسان در محورهای مواصلاتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 15 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه با حضور در رزمایش طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: این طرح با هدف ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان و مسافران نوروزی به مرحله اجراءگذاشته خواهد شد.

وی به شعار نوروزی پلیس راه با عنوان نشاط بهاری ،پرهیز از خطر ،آرمش در سفر اشاره کرد و افزود: پلیس در اجرای این طرح با رانندگان هنجارشکنی که بخواهند جان خود و دیگران را به خطر بیندازند به شدت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: در اجرای این طرح خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف پلیس خواهند بود و اجازه ترخیص به آنان داده نخواهد شد.

القاصی مهر با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده اکثر تصادفات در ۳۰ کیلومتری نرسیده به شهرها رخ می دهد گفت: از رانندگان و اهالی ساکن در شهرها می خواهیم که در این خصوص با رعایت ملاحظات لازم از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با اجرای این طرح بدنبال کاهش میزان تصادفات و تلفات انسانی در تعطیلات نوروز است، گفت: رضایتمندی مردم از پلیس هدفی است که بدنبال آن هستیم و در این راستا با قانون شکنان به شدت برخورد خواهیم کرد.

سردار القاصی مهر در پایان یادآور شد:طرح نوروزی پلیس از تاریخ ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۴ فروردین با بهره گیری از تمامی امکانات و نیروها و با همکاری سایر ارگان های خدمات رسان به مرحله اجراء گذاشته خواهد شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار