استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : باید در روزهای منتهی به شب عید نظارت بر عرضه و تقاضای کالا تشدید شود و هیچ اقلامی بالاتر از نرخ مصوب عرضه نشود.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 14 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت :  مدیران اقتصادی بصورت میدانی در بازار حضور داشته باشند تا مردم در تامین مایحتاج روزانه خود و اقلام عرضه شده شب عید با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

وی مطرح کرد : ضمن قدردانی از فعالیت هم جانبه مدیران پُرکار، مدیرانی که برنامه‌ای برای رفع چالش‌ها و مشکلات مردم ندارند، برکنار می شوند.

بهرام نیا ادامه داد : ستاد تنظیم بازار استان و دستگاه های متولی نظیر اداره کل صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات برای نظارت شدید بر بازار آمادگی کامل داشته باشد.

وی افزود : با تلاش های صورت گرفته، جدیت و هم افزایی، گمرک مهران پس از ۱۵ سال ساماندهی و مشکلاتی نظیر سیم کارت فروشی و فروش بلیط خارج از نرخ مصوب برطرف شد.

وی در ادامه به ضرورت ایجاد یک واحد کشتارگاه در روستای مهدی آباد ایلام تاکید کرد و افزود : یک وجه ذبح اسلامی بهداشت است و با توجه به اینکه سلامت مردم خط قرمز است ، باید وضعیت بهداشت و ذبح اسلامی در روستای مهدی آباد بعنوان یکی از مطالبات مهم تعیین تکلیف و واحد کشتارگاه در این منطقه ایجاد شود، رسانه ها هم در این رابطه مطالبه گری کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار