دبیر اجرایی دانشجویی دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی پیام‌نور کشور :
دبیر اجرایی دانشجویی دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی پیام‌نور کشور آخرین آمار اثار ارسالی به این جشنواره را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 14 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا فرجی با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور در نیمه‌ی اردیبهشت ۱۴۰۲ در ایلام برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تا ۱۶ اسفند دانشجویان سراسر کشور ۷۱۲ اثر را در سامانه جشنواره برگزار کرده‌اند که بیشترین آثار ارسال شده مربوط به دانشجویان دانشگاه پیام نور استان با ۱۳۹ اثر بوده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه تا این تاریخ از تعدادی استان‌ها از جمله مازندران، گیلان، سمنان و کردستان هنوز اثری ارسال نشده است، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور می توانند تا پایان اسفند ۱۴۰۱ آثار خود را در سامانه جشنواره بارگذاری کنند.
دبیر اجرایی دانشجویی جشنواره نشریات دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور گفت: دانشجویان می‌توانند جهت ثبت آثار و اطلاع از شرایط و نحوه ارسال آثار به سامانه نشریات دانشجویی به نشانی http://efarhangi.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
فرجی با بیان اینکه نشریاتی که از بازه زمانی ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ تا ۱۵ اسفند همان سال منتشر شده باشند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: دانشجویان فارغ التحصیل اگر در بازه زمانی ذکر شده نشریه داشته باشند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
وی گفت: دانشجویان می‌توانند با نام کاربری ( شماره دانشجویی) و رمز عبور( کد ملی) وارد سامانه شوند و سپس در منوی جشنواره بخش ثبت/ بارگذاری آثار جشنواره، آثار خود را بارگذاری کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار