مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام خبر داد؛
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از آمادگی ۵۸ جایگاه عرضه بنزین و سی ان جی جهت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 13 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر چاغروندی با اعلام این خبر اظهار داشت: همچون سال های گذشته این منطقه ضمن تشکیل گروه های بازرسی گلگشت نوروزی جهت بازدید از وضعیت جایگاهها، آماده ارئه خدمات مطلوب به هموطنان و مسافران نوروزی است و کارکنان، صنف جایگاه‌داران و ناوگان حمل ‌‎و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه تلاش خواهند کرد همه روزه و به صورت شبانه روزی به ویژه در ایام نوروز خدمتی مطلوب برای مسافران فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه بازدید جایگاه‌های عرضه سوخت طبق رویه سال‌های گذشته انجام می‌شود، افزود: علاوه بر بازدیدهای استانی، گروه‌های نظارتی عملیاتی از ستاد تهران نیز در طول تعطیلات نوروزی از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان بازدید و عملکرد منطقه را بررسی خواهند کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام ضمن تشکر از مالکان و متصدیان جایگاه‌ها اظهار کرد: منطقه ایلام با دارا بودن ۴۹ جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز و ۲۴ نقطه عرضه سی ان جی آمادگی خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی را دارد که موقعیت مکانی و اطلاعات این جایگاه‌ها در اپلیکیشن پمپ بنزین یاب (سامانه باک) بارگذاری شده است.

وی در پایان ضمن اشاره به استفاده از کارت سوخت شخصی در هنگام سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت تصریح کرد: هموطنان گرامی در صورت جاماندن کارت سوخت در جایگاه برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی https://scs.niopdc.irمراجعه و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس حاصل فرمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار