رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام؛
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: پایان فروردین ماه ۱۴۰۲ آخرین فرصت تبدیل وضعیت ایثارگران است و همه مدیران باید در صورت محرز بودن مشمولیت کارکنان دستگاه متبوع خود از لحاظ قرارداد و گواهی ایثارگری نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران تا این زمان اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 11 March 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ امین دوست‌محمدی با بیان اینکه در تکمیل روند تبدیل وضعیت ایثارگران استان هیچگونه نگرانی و خللی وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به مخاطره ایجاد شده مبنی بر حذف ظرفیت تبدیل وضعیت ایثارگران در لایحه بودجه ۱۴۰۲، همه مدیران طی مدت زمان یاد شده نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان مشمول طرح ایثارگری دستگاه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: در صورت طولانی شدن پروسه‌های اداری همچون استعلامات گزینشی و سایر مدارک کارکنان مشمول، با توجه به تامین اعتبار صورت گرفته از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱، خللی در روند تبدیل وضعیت آنها ایجاد نمی‌شود.

دوست‌محمدی افزود: حسب دستور استاندار ایلام در پیگیری روند تبدیل وضعیت ایثارگران و رفع موانع و چالش‌های آنها، طی مکاتبه‌ای در هفته جاری این تکلیف قانونی به مدیران استان ابلاغ می‌شود و پیگیری و شفاف سازی آن در دستور کار این سازمان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در صورت محرز شدن قصور و ساقط شدن حق ایثارگری که با داشتن تمامی شرایط، صرفا به دلیل اهمال دستگاه مربوطه در فرصت قانونی از تبدیل وضعیت محروم شده است، موضوع از طریق سازمان به عنوان مسوول حسن اجرای این قانون در مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد و مدیر آن دستگاه باید در این زمینه پاسخگو باشد./م

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار