دوره دانش‌افزایی «دین در دنیای مدرن» ویژه اعضای جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 11 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مرکز فرهنگی- دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان، دوره «دین در دنیای مدرن» را با تدریس دکتر ابوالفضل روحی، استاد دانشگاه شهیدبهشتی، در تاریخ‌های ۲۳ و ۲۴ اسفندماه برگزار می‌کند.

هدف از اجرای این طرح شناخت و تبیین اهداف اصول و مبانی معرفتی دین اسلام، تحکیم باورهای دینی و تبیین رابطه علم و دین، پاسخگویی به سوال‌ها و شبهه‌ها در خصوص مبانی معرفتی دین اسلام و ارائه مبانی فکری، فلسفی و دینی تحقق تمدن نوین اسلامی و ایرانی است.

این طرح ویژه اعضای جهادهای‌ دانشگاهی سراسر کشور در دو جلسه (معادل ۱۶ ساعت)، به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. داوطلبانی که امکان حضور در کارگاه را ندارند، می‌توانند به صورت مجازی در این دوره شرکت کنند.

عناوین این نشست‌ها شامل مقدمات تبیین ماهیت و چیستی دین، تبیین مدرنیته، انواع تعریف دین، محدوده تعاریف دین، خاستگاه دین، ارکان دین، نیاز به دین و بررسی مهمترین سوالات مطروحه خواهد بود.

تمامی شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه دانش افزایی دریافت خواهند کرد. اخذ این گواهینامه به منزله یک امتیاز در آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت‌علمی است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر  می‌توانند به آدرس roytab.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۷۸۰۰۰ تماس بگیرند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، این دوره در ساختمان شماره دو جهاددانشگاهی واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری شرقی، پلاک ۷۲، طبقه دوم، سالن شهید صبوری برگزار خواهد شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار