یادواره شهدا و ایثارگران ایل قجر ، فاتحان عملیات کانی سخت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 11 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر حسن بهرام‌ نیا استاندار ایلام در یادواره شهدای ایل قجر با قدردانی از ایل قجر، سپاه پاسداران و همه کسانی که برای ارزش های متعال دین اسلام و شهدا در این مراسم حضور یافتند، اظهارکرد: شهدا با ما درس ایثار و فداکاری دادند، هدف از برگزاری یادواره ها انتقال پیام شهدا به نسل جوان است.

ویافزود: از نیروی انتظامی، سپاه، روحانیون و خادمان امام رضا ( ع ) و مردم که امروز پای کار آمدند و در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت این مراسم باشکوه را برگزار کردند نیز قدردانی می کنم.

بهرام نیا ادامه داد: شهدا زنده هستند و در پیشگاه خداوند متعال جایگاه والای دارند که در قرآن کریم آیات بسیاری در وصف شهدا بیان شده است، شهدا با تاسی آیات قرآن کریم راه خود را استوار ادامه دادند و به فیض شهادت نائل شدند.

استاندار ایلام با اشاره روایاتی از پیامبر ( ص ) در خصوص جایگاه والا شهدا، گفت: پیامبر (ص) فرمودند: « بالاتر از هر نیکی، یک نیکی است اما اگر هر فرد در راه خدا شهید شود بالاتر از آن هیچ نیکی نیست.

وی ولایت پذیری شهدا را بسیار ستودنی و قابل ستایش ذکر کرد و ادامه داد: شهدا به تاسی آیات قرآن کریم خلق حماسه کردند و به لقا الله پیوستند، شهدا همچون نگینی در تاریکی می درخشند و باید همه ادامه دهنده راه آنان باشیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تلاش های هم جانبه دشمن و جبهه استکبار برای براندازی ایران اسلامی، تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر و تحریم های ناجوانمرانه هم نتوانست حرکت پیش رونده ایران اسلامی را متوقف کند و آینده این انقلاب به قیام صاحب زمان (عج) منتهی می‌شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: به فرمان خداوند متعال با ظهور امام زمان ( عج ) بساط ظلم و ستم برچیده خواهد شد و مردم با تار و پود خود این عدالت را لمس می کنند.

وی با اشاره ضرورت برگزاری یادواره های شهدا از نگاه مقام معظم رهبری، گفت: رهبر مقام معظم رهبری بر برگزاری یادواره های شهدا تاکید دارند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام به دوران قبل از انقلاب و زمان طاغوت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مردم در دوران قبل از انقلاب هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتند و کل صنایع نظامی کشور کاملا وابسته به غرب بود.

استاندار ایلام اضافه کرد: در زمان طاغوت ۴۰ هزار مستشار در این کشور بود و خبری از دموکراسی نبود و فرهنگ غالب کشور، فرهنگ غالب غرب بود که با وقوع انقلاب اسلامی همه بساط استکبار از هم پاشیده شد.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار با دروغ پردازی و ورود به مباحث مختلف تلاش در براندازی داشت که با تدبیر رهبری مقام معظم رهبری و پشتیبانی و حمایت هم جانبه مردم تمامی فتنه های آنان با شکست مواجه شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار