استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام ، روز پنجشنبه پس از بازدید از سد ایلام، شرکت در آیین بهره برداری از راه دسترسی آبشار اما، بازدید از روستاهای بخش گجی شهرستان ملکشاهی، با حضور در مزار شهدای گمنام در شهر مهر حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 09 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا، روز پنجشنبه پس از بازدید از سد ایلام، شرکت در آیین بهره برداری از راه دسترسی آبشار اما، بازدید از روستاهای بخش گجی شهرستان ملکشاهی، با حضور در مزار شهدای گمنام در شهر مهر حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در سفر به شهرستان ملکشاهی ضمن بازدید از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان، در نشت شورای اداری با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شرکت و با مردم این شهرستان دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا با نثار جان خود راه را برای همه ما، مدیران و خدمتگزاران نظام اسلامی روشن کرده اند، ابراز کرد: خدمت به مردم و تلاش برای توسعه و عمران کشور، قدم نهادن در راه شهدا است و باید به این خدمت افتخار کرد و برای خدمت بی منت به مردم تمام توان و تلاش خود را به کار گرفت.

استاندار ایلام تصریح کرد: راه دسترسی مزار شهدای گمنام شهر مهر تا آخر فروردین ماه سال آینده آسفالت می شود.

بهرام نیا در ادامه با تاکید بر اینکه در سفر به شهرستان ملکشاهی، در راستای تسریع در روند اجرایی پروژه های این شهرستان برنامه ریزی می شود، ابراز کرد: مسولیت اصلی پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی فرمانداران هستند و باید با جدیت تمام پروژه ها را پیگیری کنند.

روستاهای بخش گجی ظرفیت بالای برای گردشگری دارند

استاندار ایلام در بازدید از روستاهای بخش گچی ملکشاهی و در جمع مردم این مناطق، گفت: بنا داریم از ظرفیت های روستای این بخش برای توسعه گردشگری و درآمد زایی استفاده کنیم.

وی افزود: فاز نخست طرح هادی روستای اما نظیر آسفالت و اصلاح شبکه آب این روستا اما انجام شده است.

بهره برداری از پروژه راه دسترسی آبشار «اما» در ملکشاهی

حسن بهرام نیا در آیین بهره برداری راه دسترسی پروژه گردشگری «راه دسترسی آبشار اما»، ابراز کرد: برای راه دسترسی به آبشار «اما» در شهرستان ملکشاهی از محل مسئولیت های اجتماعی ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه طول مسیر دسترسی به آبشار اما ۲۸۰ متر است، یادآور شد: این پروژه جزو مصوبات دوره نخست سفرهای شهرستانی به شهرستان ملکشاهی بود که امروز به بهره برداری رسید.

اقدامات آبفا  در احداث تصفیه خانه ملکشاهی  مصداق کار جهادی است 

استاندار ایلام در بازدید از تصفیه خانه ملکشاهی گفت: عملکردی  که کمتر از ده ماه توسط مدیر آبفای استان و قرارگاه بسیج سازندگی در استان ایلام در پروژه تصفیه خانه ملکشاهی صورت گرفته مصداق اقدام جهادی است. 

وی افزود: در مقیاس ملی ۱۲۸ روستا را با اعتبار ۵۰۸ میلیارد تومان را در قالب قراردادی به بسیج سازندگی واگذار کردیم که طی ده ماه هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۱۲۸ روستا به حدود ۶۶ درصد رسیده است.

بهرام نیا یادآور شد: مقام اول در سطح کشور را بسیج جهاد سازندگی و آبفای استان احصا کرده که از این اقدام جهادی آنان تشکر می کنم که با کمترین هزینه انجام گرفته است. 

وی افزود:اجرای این  پروژه در مقایسه با پیمانکاران بخش خصوصی  به مراتب در حد ۳۰ درصد پایین تر از بخش خصوصی است و هم از لحاظ مدیریت منابع مالی صرفه جویی صورت گرفته و هم از نظر تسریع در اجرای پروژه و هم از نظر کیفیت اجرا و ساخت پروژه که خوشبختانه قرارگاه جهاد یک دفتر فنی مجهز با کارشناسان خبره و ورزیده و با تجربه دارد.

استاندار ایلام بیان داشت : از طرفی به واسطه این تعاملی که با مسئولین استان وجود دارد خیلی از مسیرها به سهولت و راحتی را باز می کنند و خط انتقال شبکه را اجرا می کنند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار