مردی که رویای کاهش وزن در سر داشت، بعد از کاهش بیش از 200 کیلوگرم از وزن خود، وضعیت بدنش را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 09 March 2023

دیلی‌میل با انتشار تصاویری از این مرد نوشت: این فرد در رویای بدنی بدون چربی بود و به همین خاطر توانست 272 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد اما نتیجه برایش بسیار غافلگیرکننده بود.

 
بلایی که کاهش وزن بر سر بدن این جوان آورد

این جوان آمریکایی با نشان دادن وضعیت فعلی بدنش بعد از کاهش وزن اعلام کرد به دنبال اسپانسری است تا به او در انجام عمل کشیدن پوست کمک کند.

 

کیسی کینگ 38 ساله که 384 کیلو وزن داشت، توانست چهار سال پیش با شرکت در برنامه خانواده با وزن بسیار زیاد که از شبکه تی‌ال‌سی آمریکا پخش می‌شود ابتدا یک‌چهارم از وزن خود را کم کند.

اما چهار سال پس از پایان این برنامه، زندگی کیسی 180 درجه تغییر پیدا کرد؛ گرچه او دیگر از چاقی مفرط رنج نمی‌برد اما دیگر نمی‌تواند در استخرهای روباز همراه مردم شنا کند، زیرا او اصلاً دیگر قادر نیست خود را با پای پیاده به استخر برساند.

او در این برنامه ابتدا تحت عمل بای‌پس قرار گرفت اما تاثیری در کاهش وزن او نداشت، همین امر باعث شد به توصیه پزشکان 85 درصد از معده خود را با عمل اسلیو بردارد، از آن زمان بود که وزن او به شکل تدریجی کاهش یافت و سیر کاهش وزن خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

کیسی در صفحه خود نوشت چگونه معده‌اش از حجم یک توپ بسکتبال به حجم یک توپ تنیس کاهش پیدا کرد، و همین باعث شد او مقدار بسیار کمتری غذا بخورد.

اما مصائب او پایان‌ناپذیر به نظر می‌رسد، او بعد از آنکه از چاقی مفرط رنج می‌برد و مشکلات آن را تحمل می‌کرد، امروز با بدفرمی و افتادگی شدید پوست مواجه است، همین امر باعث شده است تا صفحه‌ای برای جمع‌آوری 15 هزار دلار به منظور انجام عمل جراحی‌اش راه‌اندازی کند شاید بتواند از پوست‌های اضافی به‌وجودآمده بعد از کاهش وزن خود رهایی یابد.

اعتمادآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار