سایت اینترنتی نشریه معتبر مارکا چاپ مادرید، در یک نظرسنجی فهرستی از باشگاه‌های فوتبال سرشناس در اقصی نقاط جهان را منتشر کرده و به کاربران خود این فرصت را داده که محبوب‌ترین و منفورترین تیم‌های خود را با امتیاز دادن به گزینه‌های موجود انتخاب کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 08 March 2023

 به گزارش تابناک ورزشی؛ در این فهرست نام تنها دو باشگاه از قاره آسیا دیده می‌شود که یکی از آنها پرسپولیس است و دیگری النصر عربستان که هوادارانی بیش از الهلال عربستان دارد.

 البته به نظر می‌رسد وجود النصر در این فهرست بیشتر به سبب حضور کریستیانو رونالدو باشد که اسپانیایی ها و در کل دنیا شناخته شده است و نام این تیم را هم پرآوازه کرده است. 

پرسپولیس کاندیدای محبوب‌ترین باشگاه جهان در مارکا

النصر و پرسپولیس دارنده بیشترین فالوئر اینستاگرام بین باشگاه های آسیا در صفحات رسمی خود در فضای مجازی نیز هستند.

کاربران سایت مارکا به هر یک از تیم‌های فهرست 28 تیمی می‌توانند از صفر تا 10 امتیاز بدهند و در چند ساعت اولیه این نظرسنجی و شرکت نزدیک به 165 هزار کاربر، پرسپولیس بالاتر از تیم‌‌های مانند رجا کازابلانکای مراکش، الاهلی مصر، النصر و پاری‌سن‌ژرمن در رده بیست‌و‌چهارم قرار داشت.

 

فهرست کامل تیم‌های حاضر در نظرسنجی مارکا شامل، رئال مادرید(اسپانیا)، لیورپول(انگلیس)، میلان(ایتالیا)، آژاکس(هلند)، منچستریونایتد(انگلیس)، پورتو و بنفیکا(پرتغال)، بایرن مونیخ(آلمان)‌ بوکا جونیورز و ریورپلاته (آرژانتین)، یوونتوس(ایتالیا)، سانتوس و فلامنگو و پالمیراس(برزیل)، پنارول(اروگوئه)، لس‌آنجلس گلکسی (آمریکا)، کولو کولو (شیلی)، استوا بخارست (رومانی)، گالاتاسرای (ترکیه)، کلوب آمه‌ریکا(مکزیک)، اتلتیکو مادرید و بارسلونا (اسپانیا)، اتلتیکوناسیوناله (برزیل)، پرسپولیس (ایران)، رجا کازابلانکا (مراکش)، الاهلی (مصر)، النصر (عربستان)، پاری‌سن‌ژرمن (فرانسه) می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار