مدیرکل میراث فرهنگی استان؛
مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام از اجرای برنامه های فرهنگی، گردشگری و با نشاط در شهرستان آبدانان خبر داد و گفت برای اجرا و عملیاتی کردن برنامه های میراث فرهنگی در استان 26 ستاد اجرایی و 9 کمیته خدمات سفر را در استان سازماندهی می کنند
کد خبر: ۱۰۹۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 07 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و عید باستانی عصر دیروز جلسه ستاد خدمات سفر در آبدانان و به ریاست مدیرکل میراث فرهنگی استان و با حضور فرماندار، نماینده ولی فقیه و مدیران ادارات برگزار شد.

میراث فرهنگی استان ایلام از اجرای برنامه های فرهنگی، گردشگری و با نشاط در شهرستان آبدانان خبر داد و گفت: برای اجرا و عملیاتی کردن برنامه های میراث فرهنگی در استان 26 ستاد اجرایی و 9 کمیته خدمات سفر را در استان سازماندهی می کنند

فرزاد شریفی با اشاره به حوادث اخیر کشور و آبدانان اظهار داشت :با اجرای خدمات بهتر و مطلوبتر به مردم می توان نشاط و شادی را به جامعه برگردانده شود.

وی به برنامه های نوروزی در آبدانان اشاره و تصریح کرد: شهرستان آبدانان به لحاظ غنای فرهنگی و تاریخی در زمینه صنایع دستی می تواند قطب صنایع دستی در استان باشد و به همین خاطر نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز در این شهرستان دایر خواهد شد.

شریفی ویژه برنامه نوروزگاه و اجرای شب فرهنگی در آبدانان را از دیگر برنامه های نوروزی در آبدانان برشمرد و خاطرنشان کرد :ساماندهی بناهای تاریخی و گردشگری، مستقر کردن راهنما در محل بناهای تاریخی و ایجاد پایگاه اطلاع رسانی و توزیع بروشورهای گردشگری آثار شاخص شهرستان از مهمترین وظایف ستاد خدمات سفر در آبدانان می باشد. 

در ادامه فرماندار آبدانان بیان داشت :شهرستان آبدانان به لحاظ مهمان پذیر بودن گردشگران در ایام نوروز جمعیت آن تقریبا دوبرابر می شود فلذا تلاش مسئولان و متولیان در ارائه خدمات را دو چندان خواهد کرد.

یداله حاتمی تاکید کرد: در این ایام تامین کالاهای اساسی، نظارت بر بازار و نانوایی‌ها، تامین سوخت و هماهنگی دستگاههای خدمات رسان در اولویت بوده و شهرداری‌ها بایستی زیرساخت‌های لازم جهت رفاه و آسایش مسافران و گردشگران را فراهم آورند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار