یک بستنی‌فروش آلمانی به منوی بستنی‌های خود، بستنی عجیب و غریبی اضافه کرده است و آن نوعی بستنی با طعم جیرجیرک خشک‌شده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 07 March 2023

یکی از خبرگزاری‌های آلمان واقع در شهر روتنبرگ آم نکا (Rottenburg am Neckar)، این بستنی‌فروش که «میکولینو» نام دارد به‌جای امتحان طعم‌های معمولی مانند توت‌فرنگی، شکلات، موز و وانیل، از طعم‌های غیرمعمول استفاده می‌کند. او در گذشته، بستنی‌هایی با طعم سس جگر و پنیر گورگونزولا با روکشی از طلا درست کرده و با قیمت ۴یورو فروخته است. پنیر گورگونزولا، نوعی پنیر ایتالیایی غنی شده با کپک خوراکی به‌ نام پنیسیلیوم راکفورتی است.

اکنون، میکولینو نوعی بستنی با طعم جیرجیرک خشک‌شده تهیه کرده است. بنابر قوانین و مقررات اتحادیه اروپا استفاده از حشرات در تهیه مواد غذایی مجازست و جیرجیرک‌ها را می‌توان به‌صورت یخ‌زده، خشک یا پودرشده استفاده کرد.

بستنی با طعم جیرجیرک؛ منوی جدید یک بستنی‌فروشی (+عکس)

 

این بستنی جدید تولید میکولینو با استفاده از پودر جیرجیرک، خامه غلیظ، عصاره وانیل و عسل درست و روی بستنی‌ها هم با استفاده از یک جیرجیرک خشک کامل تزیین شده است.

خود میکولینو معتقد است، طعم این بستنی جیرجیرکی واقعا عالی و بی‌نظیر است.

بستنی با طعم جیرجیرک؛ منوی جدید یک بستنی‌فروشی (+عکس)

میکولینو می‌گوید، «اگرچه برخی از افراد در برابر پیشنهاد بستنی با طعم جیرجیرک، منزجر یا حتی ناراحت می‌شوند، آن دسته از افراد کنجکاو، با روی باز و لبخند تصمیم می‌گیرند، این طعم جدید را امتحان کنند. حتی برخی از آنها هر روز این نوع بستنی را سفارش می‌دهند./ح

منبع: خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار