سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام:
سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: از ابتدا سال تا کنون مقدار 3815 تن انواع کود بین کشاورزان شهرستان مهران توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 07 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سیامک بیگی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام از توزیع  انواع کود در شهرستان  مهران و دره شهر خبر داد و اظهار کرد: از ابتدا سال تا کنون مقدار 3815 تن انواع کود بین کشاورزان شهرستان  مهران  توزیع شده است. 

وی افزود :بیشترین انواع کود توزیع شده از این مقدار 2726 تن کود اوره بوده است. 

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام ضمن اشاره به اینکه این کود از طریق شبکه کارگزاری بین کشاورزان توزیع شده است بیان کرد: از این مقدار توزیع شده کود فسفاته مقدار 905 تن و سولفات 184 تن بوده است. 

وی در ادامه  با اشاره به توزیع کود در شهرستان دره شهر تصریح کرد: همچنین در شهرستان دره شهر نیز از ابتدای سال جاری تاکنون  3هزار و 221 تن کود بین کشاورزان  توزیع‌شده است. 

وی افزود: از این مقدار کود توزیعی در شهرستان دره شهر  3هزار و 1 تن کود اوره، 115 تن کود سوپرفسفات تریپل  و 105  تن کود از نوع فسفات 13% بوده است. 

وی بیان کرد: پایش و نظارت بر 7 کارگزار فعال طرف قرارداد بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه، نظارت مستمر به‌منظور شناسایی و معرفی فروشندگان کود یارانه‌دار خارج از شبکه به مراجع ذیربط از جمله کارهای صورت گرفته در 6 ماه گذشته شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار