مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: یک هزار و ۳۰۰ خانواده ساکن شهرهای زیر پوشش این نهاد در نقاط مختلف استان فاقد مسکن هستند
کد خبر: ۱۰۹۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ 06 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری  در آیین واگذاری ۱۷۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد با مشارکت دستگاه های راه و شهرسازی، سپاه امیرالمومنین (ع) و بسیج سازندگی، بنیادهای مسکن و علوی در سال جاری ۱۷۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد احداث و امروز به مددجویان این نهاد حمایتی واگذار شد.

وی افزود: سال جاری یک هزار و ۷۰۰ خدمت در حوزه مسکن اعم تعمیرات کلی و جزئی، ایجاد فضاهای جانبی و احداث مسکن برای مددجویان استان انجام شد.

طاهری ادامه داد: همچنین هفته گذشته ۲۵۰ قطعه زمین ویلایی برای احداث مسکن مددجویی در شهرستان های مهران، دهلران و ملکشاهی واگذار شد که در سال آینده عملیات ساخت و ساز این اراضی انجام می گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم گفت: برابر تفاهم نامه انجام گرفته سپاه و بسیج سازندگی با کمیته امداد و با مشارکت بنیاد مسکن آیین واگذاری ۱۷۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد انجام گرفت.

سردار جمال شاکرمی افزود: تعهد سپاه احداث ۱۰۰ واحد بود که ۷۵ واحد آن تکمیل و به صاحبان آنها واگذار شد و تا پایان سال ۲۵ واحد دیگر نیز واگذار می شود.

وی یادآور شد: سپاه و بسیج سازندگی استان ایلام در طی سال های اخیر تاکنون ۶۳۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد را احداث و تحویل مالکان آنها داده است.آ

شایان ذکر است‌؛ آیین واگذاری ۱۷۵ مسکن مددجویان کمیته امداد استان ایلام همزمان با واگذاری ۲۳ هزار مسکن مددجویی با حضور رییس جمهور به صورت وبینار انجام گرفت./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار