مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام؛
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام گفت:باید تمام دستگاه های اجرایی مرتبط به طور جدی وارد عمل شوند و با فرمانداران همه شهرستان ها به عنوان رییس قرارگاه پدافند غیرعامل شهرستان ها هماهنگی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 06 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد رحیمی روز یکشنبه در نشست قرارگاه پدافند غیرعامل استان ایلام، با اشاره مراجعه برخی از دانش آموزان چند مدرسه به مراکز درمانی به علت داشتن علائم شبیه مسمومیت، اظهار کرد: بررسی علل و چرایی این جریان شیطنت آمیز، توسط دستگاه امنیتی و نیروی انتظامی در دست انجام و پیگیری است.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که خانواده ها آرامش خود و فرزندانشان را کنترل و مدیریت کنند و در راستای حفظ آرامش خانواده ها، دانش آموزان و مدارس، همه دستگاه های مرتبط با این مساله در حالت آمادگی کامل هستند.

رحیمی در ادامه از اداره کل آموزش و پرورش خواست نسبت به آموزش و آگاهی معلمان و اولیای مدارس در این راستا اقدام و جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی نیز در راستای آموزش کادر مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی تاکید کرد: همه مدارس و دانشگاه های استان ضمن تجهیز اماکن تحت مدیریت خود به دوربین مدار بسته، نظارت بر ترددها را تشدید کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام یادآور شد: باید تمام دستگاه های اجرایی مرتبط به طور جدی وارد عمل شوند و با فرمانداران همه شهرستان ها به عنوان رییس قرارگاه پدافند غیرعامل شهرستان ها هماهنگی لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار