مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: همه مقدمات برگزاری جشن ۱۰ ساعته نیمه شعبان در ایلام فراهم است.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 05 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمد علی نجفی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام عصر (عج) جشن ۱۰ ساعته با محتوای قابل توجه و تماماً مردمی انجام می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به شاخص بودن جشن نیمه شعبان و اولین تجربه استان برای برپایی چنین جشن بزرگی بیش از ۲۰ ارگان دولتی و مجموعه‌های مردم نهاد و حمایت قاطع استاندار ایلام و نماینده ولی فقیه در انجام این مهم همکاری داشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام ابراز کرد: در مجموع برای برپایی این جشن بزرگ ۴۰ غرفه خدماتی و سرگرمی و شامل (غرفه سفره هفت سین، مشاوره مذهبی، رسانه، سفالگری، نقاشی، بازی‌های رایانه‌ای، دلنوشته و همچنین توزیع کیک ۲۰ متری و....) را در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام نجفی، با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در روز چهارشنبه افزود: غرفه‌ها را به نحوی طراحی کردیم که مردم ولایت مدار و شرکت کنندگان و عوامل برنامه با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: با حضور عوامل برنامه عمو فتیله، و برنامه محبوب بچه مسلمان و مولوی خوانی با حضور ۷ مداح بومی و مرکزی ،۸ گروه سرود و ۴ گروه تئاتر، پیش بینی می‌شود، بالغ بر ۵ هزار نفر در این پویش شرکت خواهند کرد.

وی گفت: برنامه قرعه کشی ۷۰ سفر کربلا و مشهد ،۴۰ ساعت هوشمند و لوازم ورزشی و....از اهم برنامه‌های این جشن باشکوه خواهد بود.

وی افزود: همچنین درطول ۱۰ ساعت برنامه هر ۱ ساعت یک بار قرعه کشی انجام خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
مکان؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار