رییس سازمان بسیج مستضعفین؛
رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت : سه محل اعتباری شامل فرماندهی کل سپاه، سازمان بسیج مستضعفین و استان ها با نظر مساعد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توسعه و تجهیز یادمان ها و اردوگاه های راهیان نور در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 03 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سلیمانی افزود :  استاندار ایلام با تخصیص اعتبارهای مناسب برای تکمیل و تجهیز یادمان ها نسبت به سایر استان های کشور اقدام های خوبی انجام داده است.

وی گفت :  در راستای توسعه فناوری هنری در زمینه دفاع مقدس استان، باید ساخت چندین فیلم سینمایی غنی با مشارکت استان و بسیج مستضعفین توسط بنیاد روایت فتح و با حضور کارگردانان و هنرمندان شاخص کشور مد نظر قرار گیرد.

سردار سلیمانی ادامه داد : باید به آثار و کتاب‌هایی مانند کتاب «دا» که یک اثر جهانی و نویسنده آن نیز یک ایلامی است، پرداخته شود تا ادبیات دفاع مقدس توسعه یابد.

وی با بیان اینکه در خصوص یادمان شرهانی و بقیه اماکن دفاع مقدس در ایلام هر کمکی که لازم باشد ارائه خواهد شد، از مسوولان استان ایلام خواست نسبت به سوژه یابی برای چاپ رمان و کتاب داستان و همچنین ساخت فیلم های سینمایی اقدام و نتیجه را به مرکز ارایه کنند.

وی افزود : باید چند رمان فاخر با مشارکت نویسندگان مطرح کشور نیز تهیه و چاپ شود و افزون بر ثبت خاطرات شفاهی، باید کتاب داستانی دفاع مقدس ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان نیز منتشر شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار