مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان داشت : از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از سه هزار و ۸۳۱ واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۴ واحد مسکن روستایی و یک هزار و ۲۷ مسکن شهری در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت را شامل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 03 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام, محبی افزود : 731  جلد سند مسکونی در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر و یک هزار و ۸۶۲ مورد نیز در روستا‌های استان طی ۲ سال اخیر برای متقاضیان صادر شده است.

وی گفت :  مقاوم‌سازی و ساخت مسکن یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض باعث شده است بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن در روستا‌ها حل شود.

محبی ادامه داد : ساخت مسکن محرومان در این طرح ۲ هزار و ۴۰۰ واحد بوده که با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه انجام گرفته است.

محبی مطرح کرد : ساخت مسکن روستایی برای افراد کم‌بضاعت با همکاری بنیاد در دستور کار قرار گرفته که تاکنون با تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض و همچنین تحویل سیمان و میلگرد، ساخت ۵۱۹ واحد مسکونی روستایی با اعتباری معادل ۱۳۰ میلیارد تومان در دست اقدام است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار