استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: این استان سرشار از استعدادهای فراوان در رشته وزنه‌برداری است است که می طلبد فدراسیون توجه ویژه ای به ایلام داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ 02 March 2023

به گزارش تابناک ایلام، حسن بهرام نیا در مراسم اختتامیه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ایران در محل سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام اظهار داشت: ورزشکاران رشته وزنه‌برداری به دلیل افتخارآفرینی و درخشش در رقابت های ملی، جهانی و المپیک از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و این افتخارات منجر به شور و نشاط در جامعه شده است.

وی افزود: استان ایلام بعنوان گرانیگاه اربعین در ایام جنگ تحمیلی، هشت سال پیاپی زیر بمباران دشمن قد خم نکرد و مردمان این دیار حاضر به ترک خانه و آشیانه خود نشدند و جانانه ایستادگی کردند، پهلوانان واقعی شهدا بودند که جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

استاندار ایلام با اشاره به افتخارات ورزشکاران استان ایلام در عرصه های مختلف تاکید کرد: مردم ایلام مردمی ورزش دوست و با روحیه پهلوانی هستند.

بهرام نیا اضافه کرد: با اهتمام فدراسیون وزنه‌برداری کشور و استان ایلام در راستای تقویت ورزش استان به خصوص در رشته وزنه برداری تلاش خود را بکار خواهیم گرفت و ورزش وزنه‌برداری ایلام مثل گذشته در مقیاس ملی خواهد درخشید.

مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور از هفتم اسفند ماه به مدت سه روز امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار