معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود : برای ایام نوروز و حضور گردشگران و مهمانان نوروزی یادمان های مختلف استان بویژه یادمان های ملی شرهانی، نقطه ایثار (قلاویزان)، معراج الشهدای مهران، سه راهی جندالله، باغ موزه دفاع مقدس، میمک و قرارگاه حضرت امیر (ع) بانروشان با مدیریت استان ایلام پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 02 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ کرم رضا نصرالهی  گفت : همچنین یادمان های شهید باقری و سیدالشهدا(ع) با مدیریت موزه ملی دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح و استان های البرز و اصفهان پذیرای زائران و کاروان های راهیان نور است.

وی بیان داشت :  ۷۰ خادم الشهدا و ۲۰ راوی مسلط به رویدادهای دوران دفاع مقدس، برای خدمات رسانی به زائران یادمان های دفاع مقدس برای ایام عید نوروز و حضور زائران و مسافران نوروزی در این یادمان ها ساماندهی شده اند.

نصرالهی گفت : اعزام دانش آموزان دختر استان به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس به اتمام رسیده و تا ۱۵ اسفندماه نیز کار اعزام دانش آموزان به پایان می رسد.

وی ادامه داد : اعزام دانشجویان مراکز آموزش عالی نیز از ۱۰ تا ۲۶ اسفندماه به مناطق عملیاتی استان ایلام و خوزستان انجام می شود./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار