امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جشنواره ابوذر فرصتی برای هم یابی، هم افزایی و هنرنمایی هنرمندان صاحب قلم و اصحاب رسانه جبهه توحید، یاوران حق و مدافعان هویت است تا با صراحت و صداقت ابوذر، با انگیزه و هدفمند از خط سکوت و بی تفاوتی عبور کنند.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ 01 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در پیامی خطاب به دست اندرکاران جشنواره ابوذر و رسانه های استان ایلام بر اهمیت نقش رسانه های متعهد در دنیای کنونی تاکید کرد.

در پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به هشتمین جشنواره ابوذر در ایلام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

سلام و درود خالق قلم بر شهیدان صاحب قلم و پویندگان راه روشنگر آنان.

وقتی خداوند به قلم و نوشته ی قلم سوگند می خورد، عظمت، حریت و جایگاه رفیع نوشته و نویسنده آشکار می شود، مخصوصاً در آنجا که نبرد ترکیبی عبری، عربی و غربی کفر، شرک و نفاق، افکار، اندیشه و هویت باورمندان اسلام و انقلاب، جمهوری اسلامی و ایران سرافراز را، زیر رگبار بی امان رسانه و بمباران دهشتناک فضای مجازی خود قرار داده اند تا واژه های عزت، شرف، هویت و اصالت، مادر و وطن، عفت و پاکدامنی، غیرت و مردانگی، نامفهوم و نا مانوس و قربانی هوا و هوس شود و نسلی بی ریشه و بی هدف، از خدا بریده و از هم گسسته، غوطه ور در ضلالت و پوچی کنند.


اینجاست که نقش و مسئولیت مجاهدان قلم به دستِ جبهه حق و هنرمندان رسانه، فضای مجازی و مدافعان مردم و مکتب و وطن آشکار می شود.


شیرمردان و شیرزنانی که در سنگر پاسداری از ازرش های اسلامی و انسانی خاکریز دفاعی تشکیل داده و با توکل به خدا، به جهاد تبیین پرداخته اند تا جوانه امید و نشاط با پیروزی بر دیو تورم، گرانی، بیکاری و ناامیدی را شکوفا کرده و تک های سنگین دشمن خارجی را پی اثر سازند.


جشنواره ابوذر، فرصتی است برای هم یابی و هم افزایی و هنرنمایی هنرمندان صاحب قلم و اصحاب رسانه جبهه توحید، یاوران حق و مدافعان هویت، تا با صراحت و صداقت ابوذر، با انگیزه و هدفمند از خط سکوت و بی تفاوتی عبور کرده و نقش و نقشه ی شیطانی دشمن را خنثی کرده و ابوذر وار مدافع ولایت باشند تا فریب خوردگان تبلیغات دشمن بیدار شوند و گمراهانِ مسیر بندگی حق، بر صراط مستقیم قرار گیرند و نوید فتح و پیروزی با گذر از گردنه سختی ها و مشکلات، امید و نشاط بخش جامعه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار