فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۹۴ کیلو و ۴۶۰ گرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 03 March 2023

به گزارش تابناک ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر  گفت : در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر از استان های جنوبی به غرب کشور فعالیت دارند، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با اعزام چند اکیپ از ماموران به محورهای مواصلاتی استان و با انجام شگردهای خاص پلیسی تعداد ۲ دستگاه خودرو سواری در مبادی ورودی شهر ایلام شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف شدند.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۹۴ کیلو و ۴۶۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه ای در خودروها جاساز شده کشف و ضبط و در این راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه در سالجاری شاهد افزایش ۲۲ درصدی کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه شال قبل بوده ایم، اظهار کرد: مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی در جامعه بوده که پلیس با حمایت دستگاه قضاء با سوداگران مرگ مقابله خواهدکرد. ‏/ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار