کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام؛
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام با اشاره به اینکه طی سه هفته گذشته هیچ‌گونه بارشی در استان رخ نداده است، گفت: بارش‌ها از اواسط اسفند تا پایان سال جاری مطلوب و امیدوار کننده خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 01 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ساسان رستمی روز چهارشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: نزدیک به سه هفته است که هیچ گونه بارشی در استان رخ نداده است و انتظار باران برای فردا و پس فردا در استان وجود ندارد.

وی افزود: اما از اواخر روز جمعه و شنبه هفته آینده احتمال بارندگی در مناطق شمالی استان به صورت پراکنده وجود دارد هر چند این سامانه بارشی قوی نیست.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام بیان کرد: برای روز دوشنبه هفته آینده هم احتمال بارش‌ها در نقاطی از استان وجود دارد که فعالیت این سامانه از سامانه قبلی بهتر خواهد بود.

رستمی یادآور شد: در مجموع چشم‌انداز خوبی برای پنج روز آینده در آسمان استان وجود ندارد اما انتظار داریم در بازه زمانی ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فرودین‌ماه بارش‌های مطلوب و مناسبی در منطقه رخ دهد.

وی در خصوص گرمای هوای استان هم گفت: این روند ادامه خواهد داشت و امکان یخبندان و سردی هرساله مختص این فصل از سال، وجود ندارد اما تا پایان اسفند ماه هوا خنک‌تر خواهد شد./م

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار