مدیرعامل شرکت آبفا ایلام:
مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت آب، تجهیزات کاهنده مصرف آب در ۲۰ مدرسه شهر ایلام نصب گردید.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 01 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری اظهار داشت: با توجه به اهمیت تداوم آموزش و فرهنگ‌سازی در خصوص اصلاح راهکارهای صحیح الگوی مصرف آب در میان دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مشترکین در راستای کاهش مصرف و گسترش فرهنگ بهینه آب، شرکت آبفا استان اقدام به نصب شیرآلات کاهنده مصرف در سطح مدارس شهر ایلام نمود و این کار در سایر شهرستان های استان نیز در حال انجام است.

وی افزود: با اجرای این قبیل اقدامات در بخش فرهنگی، زمینه مصرف صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی موجود به منظور احترام به حقوق نسل‌های آینده فراهم شود.

مدیرعامل آبفای ایلام با اشاره به وضعیت ذخایر آبی استان گفت: با توجه به بروز خشکسالی‌ها و کاهش منابع سفره‌های زیرزمینی، می‌طلبد در خصوص موضوع صرفه‌جویی، بیش از پیش توجه داشته باشیم.

ناصری با اشاره به ۱۹ شهر و ۵۱۱ روستای تحت پوشش شرکت آبفا در استان به فرایند تأمین آب از استحصال تا تأمین اشاره کرد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی و مداوم بخش‌های مختلف شرکت آبفای استان می کوشیم تا آنچه که در نهایت به دست مصرف کننده می‌رسد آبی سالم و بهداشتی باشد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدواریم با کمک دانش آموزان و اولیا و با اجرای این قبیل اقدامات در بخش فرهنگی، زمینه مصرف صحیح و استفاده بهینه از منابع آبی موجود به منظور احترام به حقوق نسل‌های آینده فراهم شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار