معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام ؛
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: با استقرار بیمارستان سیار بنیاد احسان در منطقه محروم هلیلان روزانه به بیش از ۴۰۰ نفر در زمینه‌‌های مختلف پزشکی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ 28 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛یدالله عزیزی، در حین بازدید و سرکشی از روند ارائه خدمت بیمارستان سیار بنیاد احسان مستقر در شهرستان هلیلان، اظهار کرد: این بیمارستان با تمام تجهیزات پزشکی از جمله دندان پزشکی، آزمایشگاه،داروخانه، بستری، چشم پزشکی، شنوایی، اطفال و داخلی در حال ارائه خدمت رایگان به مردم عزیز شهرستان هلیلان است.

وی، با بیان اینکه روزانه بیش از ۴۰۰ نفر پذیرش و خدمات مختلف پزشکی رایگان دریافت می‌کنند، افزود: این بیمارستان ۲۵ تخت بستری دارد.

وی، ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای ارائه خدمت پزشکی و درمانی این بیمارستان به مردم این منطقه، تصریح کرد: خوشبختانه همکاری خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در زمینه ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم استان وجود دارد.

عزیزی، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بی منت و با تمام توان در زمینه خدمت به مناطق کم برخودار و محرومیت زدایی در استان پای کار است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار