مدیر پروژه إن جی ال دهلران؛
مدیر پروژه إن جی ال دهلران گفت: ان جی ال 3100 دهلران با توجه به پیشرفت کار تا پایان ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ 27 February 2023

آن جی ال 3100 دهلران تا پایان 1402به بهره برداری می رسدبه گزارش تابناک ایلام؛ یونس کرمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه ان جی ال ۳۱۰۰ با ۳ هزار و ۱۹۸ نیروی فعال در تراز ۸۳ درصد فعالیت در حال فعالیت است. 

وی افزود: بخشی از سایت وارد راه اندازی شده ، بخشی در مدار پیش راه اندازی و بخش دیگر نیز در حال تکمیل شدن فعالیت هاست‌.

مدیر پروژه آن جی ال دهلران یادآور شد: این زنجیره پتروپالایش شامل ایستگاه چشمه خشک با پیشرفت ۶۴ درصد و ایستگاه بیات با پیشرفت ۴۴ درصد به فاصله‌ ۵۶ کیلومتر می باشد.

وی یادآور شد :طبق برنامه ریزی به عمل آمده ایستگاه چشمه خشک همزمان با راه اندازی ان جی ال ۱۳۰۰ در سال ۱۴۰۲ در مدار راه اندازی قرار می گیرد.

کرمی تاکید کرد: خط انتقال اتان به سمت بندر امام به طول ۱۸۲ کیلومتر به مدت چهار ماه است که شروع شده و در بحث تامین قطعات داخلی و خارجی خوشبختانه تامین کالا در بخش تامین قطعات داخلی این کارخانه موفق عمل کرده و فقط ۲۵ درصد این قطعات از خارج استفاده شده است.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت های راه اندازی سایت توسط نیروهای داخلی بوده افزود: راه اندازی پلان و پیش راه اندازی توسط متخصصین ایرانی و مهندسین بومی می باشد و هیچ نیروی خارجی با وجود بعضی دستگاه های خریداری شده از خارج حضور ندارد.

وی به تامین آب مجتمع اشاره کرد و ادامه داد: تامین آب مجتمع از سد دویرج دهلران به طول ۴۳ کیلومتر با خط ۸ اینچ دهه فجر امسال راه اندازی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار