مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار داشت : مجوز فعالیت ۱۱ نشریه چاپی و الکترونیکی امسال در این استان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ 27 February 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی هوشمند گفت :  بیش از ۲۶۰ رسانه محلی، استانی، منطقه‌ای و ملی متشکل از نشریات چاپی، نشریات الکترونیک(غیر برخط)، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی، خبرگزاری‌ها و نمایندگی روزنامه‌های سراسری در استان فعالیت دارند.

وی  بیان داشت : همچنین طی مدت یاد شده مجوز ۷۰ نمایندگی روزنامه‌های سراسری صادر و مجوز ۲۰ نمایندگی توزیع و فروش نشریات نیز تمدید شده است.

هوشند ادامه داد : امسال ۸۴ نمایش در این استان به اجرای عمومی رسیدند.

وی افزود : موکب هنرمندان ایلام و ایران با عنوان شین همزمان با ایام اربعین حسینی ۱۴۰۱ در این استان برگزار شد که در این موکب برنامه‌هایی همچون اکران فیلم‌های سینمایی، نمایشگاه عکس و آثار تجسمی، آیین‌ها و نواها، کارگاه‌های زنده تولید آثار خوشنویسی و نقاشی برگزار و همچنین ۱۲ نمایش خیابانی نیز در حاشیه این موکب برای علاقه‌مندان اجرا شد.

هوشمند  برپایی نخستین جشنواره تئاتر طنز استان در ایوان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی در شهر ایلام، اجرای پنجمین هفته فیلم و عکس استان، برگزاری ۲ کارگاه آموزش خوشنویسی با موضوع نماز، اجرای پنجمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی در دهلران و نمایشگاه مد و لباس با محوریت حجاب و عفاف را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این استان طی سال جاری عنوان کرد.

وی مطرح کرد :سه هزار و ۸۰۰ بسته گوشت طی چهار مرحله با محوریت کانون‌های مساجد بین نیازمندان استان توزیع شده و بر اساس آمارهای اخذ شده در دوران شیوع کرونا در مجموع ۲۲ هزار بسته گوشت در قالب ۱۹ مرحله بین افراد نیازمند استان پخش شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار