رئیس پارک علم و فناوری ایلام:
رئیس پارک علم و فناوری ایلام با بیان این که از سال 94 تا کنون 101 اختراع ثبت ملی شده اند گفت: امسال 24 هسته پذیرش شده است.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 27 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر محمدرضا ولیزاده اظهار کرد: در مجموع با حمایت‌های پارک علم و فناوری از شرکت‌های دانش‌بنیان از محل صندوق پژوهش و نوآوری پارک ۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات با سود چهار درصد پرداخت شده است.

وی گفت: صندوق پژوهش و نوآوری دارای ردیف بودجه است و این تسهیلات از طریق پارک علم و فناوری و از ۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان وام به شرکت های دانش بنیان پرداخت می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام تاکید کرد: تحقق شعار سال از مسیر شرکت‌های دانش‌بنیان می‌گذرد و اشتغال پایدار و درآمد با شرکت‌های دانش‌بنیان به نتیجه مطلوب می‌رسد.
ولیزاده تصریح کرد: استفاده و حمایت از افراد صاحب ایده و طرح‌های خلاقانه برای تبدیل علم و ایده به محصول و فروش محصولات خلاقانه و نوآورانه به بازارهای داخلی و خارجی اولویت اصلی پارک علم و فناوری است که در این راستا نیاز به ورود سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش‌بنیان و ایده‌های نو است.

وی گفت: از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۱۱۳ هسته فناور و ۲۳ شرکت دانش بنیان با ۳۸ محصول دانش بنیان و خلاقانه در پارک علم و فناوری استان ایلام ثبت شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان استان از سال ۹۴ تا کنون با ۱۰۱ اختراع ثبت ملی ۳۹ میلیارد تومان دلار فروش محصول داشته‌اند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار