استاندارایلام:
استاندار ایلام گفت: گلوگاه های ایجاد فساد و انحراف در دستگاه های اجرایی باید بوسیله آسیب شناسی و اطلاع رسانی، مسدود شود.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 11 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید روز شنبه در بازدید از سازمان بازرسی این استان اظهار کرد: در این زمینه پیشگیری بسیار مهم است و باید پیش از وقوع جرم، تخلف و انحراف، کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی آموزش های لازم را دریافت کنند.
وی ادامه داد: سلامت نظام اداری و کنترل و نظارت بر آن باعث اعتماد مردم به نظام و دولت شده و امید و نشاط در جامعه ایجاد می کند.
استاندار ایلام گفت: نظارت همگانی در تمامی دستگاه های اداری یک ضرورت است و در این زمینه باید از تجربه و علم تمامی افراد شاغل و بازنشسته بعنوان کمک کار و بازوی دستگاه بازرسی بهره گرفته شود.
مروارید افزود: هدف اصلی مسوولان خدمت به مردم است و همه باید تلاش کنند از فساد و انحراف در دستگاه های اجرایی پیشگیری و محیطی پاک و سالم برای فعالیت و خدمت ایجاد شود.
وی تاکید کرد: تمامی دستگاه هایی اجرایی به همراه سازمان بازرسی در تعامل و همکاری متقابل باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.
استاندار ایلام یادآور شد: سازمان بازرسی استان ایلام باید از نظر تجهیزات فنی روز و امکانات فیزیکی مورد نیاز مجهز شود ضمن اینکه باید با همکاری دستگاه های اجرایی کارگاه های آموزشی به منظور توجیه موارد قانونی برای کارکنان در تمامی رده ها برگزار شود.
مروارید افزود: آمادگی لازم برای کمک به سازمان بازرسی در زمینه برگزاری دوره های آموزشی وجود دارد.
سازمان بازرسی کل کشور ۱۹ مهرماه سال ۱۳۶۰ شکل گرفته است و بصورت تشکیلاتی وظیفه نظارت بر حسن جریان امور سازمان های اداری و اجرای صحیح قوانین را به عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار