فرماندار چوار گفت : ۹۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۹ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال در شهرستان چوار در دست اجراست ، همچنین از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری، چهار طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد ریال برای شهرستان چوار در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 16 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم یعقوبی افزود :  امسال ۴۷ میلیارد ریال در بخش هایی چون ساخت و تجهیز خانه های بهداشت، تامین تجهیزات درمانی و آزمایشگاهی، تجهیزات آزمایشگاه های میکروبی آب و سل و رادیولوژی هزینه شده است گ

 وی گفت : طی ۶ ماهه اول سال جاری، ۶۵۰ میلیارد ریال جهت توسعه راه‌های مواصلاتی شهرستان تخصیص یافت که این مبلغ برای آسفالت یا روکش آسفالت، تعمیر ابنیه فنی، راهسازی، خط کشی راه‌های اصلی شهرستان بطول ۴۰ کیلومتر و با اعتبار ۶ میلیارد ریال ، نصب ۴ کیلومتر نیوجرسی در راه های اصلی شهرستان چوار با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال هزینه شد.

یعقوبی ادامه داد :35 میلیارد ریال جهت تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان اختصاص یافت که احداث دبستان در برخی روستاهای شهرستان از جمله این اقدامات محسوب می شود.

وی مطرح کرد : از محل متمم دوم سفر ریاست جمهوری نیز ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به شهرستان چوار اختصاص یافت و در مجموع سفر رییس جمهور به استان، اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی و اعتبارات اربعین، اعتباری بالغ بر ۶۵۸ میلیارد ریال برای شهرستان چوار در نظر گرفته است.

فرماندار چوار ادامه داد : اخذ مجوز ماده ۲۳ طرح فاضلاب شهری چوار با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال، اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در بخش صنعت، اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل مسجد جامع شهر چوار، اخذ مجوز ایجاد بازارچه هلاله شمالی، کلنگ زنی ایجاد و اتصال شهرستان به خط ریلی، افتتاح تعداد ۲۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۷۹ میلیارد ریال و کلنگ زنی یک پروژه عمرانی با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، بهره برداری از ۲ پروژه اقتصادی با اعتبار ۳۵۳ میلیارد ریال از دیگر اقدامات خدماتی و زیربنایی در شهرستان چوار است.

وی افزود :  برای اولین بار در استان یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال ارزش افزوده اخذ شده که ۲۴ میلیارد ریال آن به شهرداری و دهیاری‌های شهرستان چوار اختصاص یافت ، همچنین از محل اعتبارات اربعین یک پروژه با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال برای شهرستان چوار مصوب شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار