فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی ایلام گفت: ۸۰ فقره سرقت در این استان با اجرای طرح ۴۸ ساعته پلیس کشف و ۴۲ سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 17 February 2023

به گزارش تابناک ایلام  ، سردار دلاور القاصی مهر بیان داشت: با تدابیر فرمانده انتظامی کل کشور به منظور حفاظت از حقوق مردم و ایجاد فضایی ناامن برای سارقان، طرح ضربتی "ذوالفقار" با هدف مبارزه مقتدرانه با سارقان و پیشگیری از گسترش کانون های جرم در استان ایلام به طور ویژه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و گشت های هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۴۲ سارق و کشف ۸۰ فقره سرقت شدند.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به دستاورد و نتایج دیگر اجرای این طرح ادامه داد: کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری، کشف ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و دستگیری ۱۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر ، دستگیری هفت نفر از قاچاقچیان کالا و ارز ، کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و کشف سه هزار و ۳۲۰ نخ سیگار قاچاق از دیگر نتایج اجرای این طرح بوده است.

القاصی مهر با بیان اینکه ۲۸ دستگاه وسایل نقلیه متخلف نیز توقیف شدند ، گفت: در اجرای این طرح ۱۰۵ نفر از برهم زنندگان نظم عمومی جامعه با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه ۵۸ نفر از متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری می باشند، تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: هدف اصلی از اجرای طرح که با استقبال خوب شهروندان روبه رو شده، برخورد با سارقان و مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح استان است و پلیس به هیچ عنوان اجازه فرصت طلبی به این افراد را نخواهد داد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه در اجرای تدابیر فرمانده انتظامی کل کشور ، به منظور حفاظت از حقوق مردم و ایجاد فضایی نا امن برای سارقان این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، یادآور شد: ضمن تشکر از همراهی و همکاری آحاد جامعه با طرح ها و برنامه های پلیس از عموم مردم، مسئولان دستگاه ها، نهادها و خبرنگاران رسانه های گروهی می خواهیم با مشارکت در این طرح به هرچه بهتر اجرا شدن آن و ارتقاء روز افزون امنیت در این استان کمک کنند. ‏/ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار