جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از کشف بیش از ۲۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت برخورد با کالای گمرکی، دخانی و ترانزیتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 13 February 2023

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی روز یکشنبه اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالای گمرکی، دخانی ، ترانزیتی و نظارت و پــایـش انبارها و محل های دپــو کالا بصورت سراسری در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی اضافه کرد: طی رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و هماهنگی های بعمل آمده با مقام قضائی در این راستا تعداد ۱۳ محموله انواع لوازم خانگی ، مواد خوراکی ، دام زنده ، پارچه و منسوجات و محصولات شیمیایی قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا تعداد ۱۴ دستگاه خودرو توقیف و ۱۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی کالا های مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه یکی از ماموریت های ذاتی پلیس ،مبارزه با مفاسد اقتصادی خصوصا قاچاق کالا و ارز است، اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد می کند و اجازه نخواهد داد قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه دار کنند.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و حمل کالاهای خارجی و قاچاق موضوع را در اسرع وقت با مدافعان پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار