رییس فدراسیون فوتبال؛
رییس فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد نامگذاری ۲۳ بهمن به عنوان روز صلح و فوتبال در تقویم رسمی ارایه شده است.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ 12 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  مهدی تاج شامگاه شنبه در جریان دیدار با استاندار ایلام و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حادثه زمین فوتبال چوار از دردناک ترین وقایع ورزشی در طول تاریخ بوده و فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده است ۲۳ بهمن ماه سالروز شهادت بازیکنان زمین فوتبال چوار در کشور به عنوان روز صلح و فوتبال در تقویم رسمی نامگذاری شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های ورزشی بانوان ایلامی افزود: بانوان ایلام مایه افتخار کشور هستند و تیم ملی فوتسال و تیم های بانوان ما شاهد حضور تعدادی زیادی از ورزشکاران ایلامی است.

رییس فدراسیون فوتبال یادآور شد: فوتبال ساحلی نیز یکی از پیشنهاداتی است که با توجه با توانمندی فیزیکی که در استان وجود دارد می تواند در ایلام مورد توجه داشته باشد ، چراکه در این زمینه رشد داشته باشد.

تاج تاکید کرد: همچنین فوتسال ایلام دارای ورزشکاران برجسته ای است که فدراسیون فوتبال آمادگی دارد در این حوزه نیز بطور ویژه از ورزشکاران ایلامی حمایت کند.

وی اضافه کرد: مرکز ملی فوتبال به نام یادمان شهدای چوار نامگذاری شده و امید است که این روز به عنوان روز صلح و فوتبال در کشور نامگذاری شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار