مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از انجام ۱۱۴۵ مورد پایش از صنایع و صدور ۱۶۸ اخطاریه برای واحدهای تولیدی استان از ابتدای امسال تا پایان دی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 12 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا محمدی از انجام ۶۰ مورد تیمار و نگهداری گونه‌های حیات وحش در ماهه‌ی اول امسال خبر داد و اظهار کرد: در این مدت با ۲۵ مورد اکتشاف و بهره‌برداری معادن موافقت و ۶ مورد در این زمینه مخالفت شده است.

وی با اشاره به اهمیت پایش تالاب‌های استان گفت: در این مدت ۶۰ مورد پایش تالاب‌ها انجام و ۳۷ مجوز صید و شکار نیز صادر شده است.

مدیرکل محیط زیست استان ایلام درباره کارهای صورت گرفته در زمینه محیط زیست انسانی گفت: در این زمینه ۱۱۴۵ مورد پایش انجام و ۱۶۸ اخطاریه صادر شده و در این زمینه با صنایع آلاینده بدون هیچگونه تسامحی، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و برای صاحبان صنایع آلاینده نیزپرونده قضایی تشکیل می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از انجام ۱۳۰ مورد نمونه برداری از منابع آب خبر داد و گفت: ۵۸ مورد نمونه برداری از فاضلاب صنایع و ۴۵ مورد ازدودکش صنایع نمونه‌برداری شده است.

محمدی از ۷۲۴ مورد موافقت و۴۲ مورد مخالفت با استقرار صنایع در استان خبر داد و تصریح کرد: در این مدت با ۳۶۷ مورد استقرار صنایع موافقت و با ۱۲ مورد نیز مخالفت شده است.

وی با اشاره به اهمیت حوزه یگان حفاظت، تصریح کرد: با تلاش یگان حفاظت ۱۵۶ مورد تخلف کشف و ۲۳۲ متخلف دستگیر و ۵۹ مورد سلاح مجاز کشف شده است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار