امام جمعه ایلام اظهار داشت : رونق امامزادگان، ائمه و بقاع متبرکه از برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 10 February 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام کریمی تبار در دیدار با مسئول دفتر آستان قدس رضوی افزود :  برخی افراد گذشته را فراموش کرده و از حکومت پهلوی حمایت می کنند که جای بسی تاسف و تعجب است که در مقابله با این افراد خداوند در قرآن می فرماید: فرعون قوم خود را تحقیر کرد و کوچک شمرد.

وی گفت :  اگر در منزل خود سخنانی تحقیر آمیز به یک کودک هم بگوییم به تدریج بچه هیچ اختیاری از خود نخواهد داشت و تابع دیگران میشود، اگر در حکومت ما فردی چنین روشی را پیش بگیرد  جامعه ما وابسته و کوچک می شود که در نتیجه تبعیت پذیری را در پی خواهد داشت، درست کاری که آمریکا قبل از انقلاب با ما کرد.

امام جمعه ایلام ادامه داد :  انقلاب ما از جنس انقلاب انبیا است که طبیعتا در این راه با موانعی هم مواجه می شود، این موضوع اتفاقی بسیار بزرگ و نادر است که غیر معصوم حاکمیت دینی را برای خداوند ایجاد کند.

وی مطرح کرد :  نظامی که وارد کننده بنزین بود به صادر کنند محصولات پتروشیمی تبدیل شده است؛ ۵۰ کشور دنیا از نظام اسلامی ما درخواست پهپاد دارند.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد :  چهارچوب های آستان قدس باید بومی سازی شده و مطابق با شرایط استان این موضوعات اعمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار