در نشست خبری سرپرست نفت و گاز مارون با اصحاب رسانه عنوان شد؛
کد خبر: ۱۰۹۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ 07 February 2023

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ، سه شنبه 18 بهمن، در نشست خبری با رسانه ها ویژه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از آمادگی کامل شرکت جهت میزبانی شرکت های دانش بنیان توانمند و صاحب ایده در تاسیسات عملیاتی در راستای پیشبرد هرچه بهتر و بهینه تر اهداف تولیدی و زیست محیطی سازمان با تکیه بر تسهیم دانش فنی و عملیاتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی و ایده آل خواندن شرایط ساخت داخل تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت در میهن اسلامی مان ایران، گفت: تقریبا کلیه قطعات مورد نیازمان برای ماشین آلات فرایندی را با همکاری شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی می سازیم و در حال حاضر تلاش می کنیم تا از طریق این نمایشگاه و ایجاد ارتباط با شرکت کنندگان، اندک نیازهای باقیمانده را نیز برآورده سازیم.
وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص سطح تعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با بخش خصوصی ساخت، اظهار داشت: از ابتدای بهمن 1400 تا انتهای دی ماه سال جاری، 153 قلم (1751 قطعه) با ارزش حدود 63 میلیارد ریال را ساخته و 102 قلم (191 قطعه) را با هزینه حدود 60 میلیارد ریال تعمیر کردیم.
مهندس ناصری افزود: سنسورهاي لرزش، سرعت و دما و تجهيزات جانبي آنها مانند پراكسي ميتور، كابل هاي سيستم هاي لرزش و كارتهاي مربوطه، قطعات قسمت های داغ توربین ها، سیستم های پایش لرزش، کارتهای الکترونیکی، انواع کیت ها، انواع تیغه توربین ها، سوپاپ های ورودی و خروجی کمپرسورها، رینگ های فشار کمپرسورها، شفت و کوپلینگ ها را می توان از اهم کالاهاي ساخته شده با همکاری شرکت های دانش بنیان برشمرد.
سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یادآور شد که در بخش تدارکات و امور کالا، از ابتدای بهمن 1400 تا انتهای دی ماه سال جاری، 854 قلم کالای برند ایرانی با ارزش هزار و 440 میلیارد ریال خریداری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار