مدیرکل بنیاد مسکن ایلام:
مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: در راستای طرح جهش تولید مسکن ۴هزار مسکن روستایی و شهری در ایلام نوسازی و بهسازی می شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 07 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: کل سهمیه تخصیص یافته طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در سال جاری ۴۰۰۰ واحد است که از این تعداد ۱۷۴۲ واحد شهری و روستایی سهمیه ابلاغ شده از محل تسهیلات جدید و متمم به بانک های عامل است.

وی افزود: تاکنون ۳۲۰ واحد شهری و ۱۴۲۲ واحد روستایی جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی و ۶۸۳ انعقاد قرارداد با بانکهای عامل نیز انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام ادامه داد: تا این تاریخ کل مبلغ ابلاغی ۳هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال و معرفی اقساط به بانک ۴۸۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است که ۴۵ درصد این مبالغ توسط بانک ها پرداخت شده است.

محبی با اشاره به تفاهم نامه ۲۰ هزار واحدی مشترک با بنیاد مستضعفان گفت: سهمیه ۵۱۹ واحد می باشد و از این تفاهم نامه تا کنون کمک بلاعوض ۱۲ میلیارد تومان پرداخت گردیده و ۲۹۰ تن میلگرد و ۲هزار و ۸۵۰ تن سیمان بصورت رایگان توزیع شده است.

وی در ادامه از تفاهم نامه ده هزار واحدی مشترک با کمیته امداد خبر داد و اضافه کرد: در این راستا سهمیه ایلام ۱۰۰ واحد می باشد که طراحی نقشه و نظارت و پرداخت تسهیلات واحدها بر عهده بنیاد مسکن می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام تصریح کرد: همچنین طی تفاهم نامه اقشار کم درامد روستایی، مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) به ۲۶۸ نفر جهت تکمیل واحد نیمه تمام، پرداخت می شود.

محبی اضافه کرد: ۶۰ نفر ناظر و تعداد ۱۹ دفتر برای طراحی و نظارت ساختمان طرح ویژه مسکن روستایی در طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی و شهری ایلام فعال هستند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار